isux

Alla inlägg under oktober 2011

Av .. ... - 11 oktober 2011 12:48

Idag.. öö.. gud.. första på morgonen var det .. att man bråka med ''mamma o pappa''
Skit...  så jag orka inte gå till skolan stanade hemma..  blir väll skolk.. vad ska man göra då??
..
men :(
Allt suger idag..  sa massor med dumma saker.. men konstigt nog är det ingeting jag ångrar.. Ja, ja.
Ritade den här bilden åt  Stoffan.. jag fattar inte att vi har vart i hop nu i sex månader längsta förhållandet jag har haft nu faktidt.. tycker synd om han..  att han har en sån dålig tjej.. försöker men det går som det går.. hoppas bara att allt blir bra..  inga tips hur man ska göra ?


  Tog en cam bild orkar inte ta med en vanlig kamera.

Av .. ... - 9 oktober 2011 19:42

Tjenare här kommer en bild från minnen

från Ryssland, min älskade land.
Några personer som jag kände förr.. är på bilden.. tyckte bara att den såg härlig

ut.. och att jag börja sakna dem här personerna med.   




  

<3

Presentation


Tjenare på er!
Skriver bara vad som händer o så. :D
Kolla gärna om du vill eller orkar ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättning

Översätt bloggen ?


Ovido - Quiz & Flashcards