isux

Alla inlägg under augusti 2011

Av .. ... - 4 augusti 2011 17:21

Hejsan alla !   

Då ska vi se.. ska göra ordning mig eftersom ser förjävlig ut  ..
Ofc just nu hah .. Men sen ska vi se om Stoffe här håller det han har lovat mig att vi ska på bio ikväll ..?  men villken film vet han inte .. JO då det gör han säkert och jag är nästan 100% säker på villken film vi ska se .. nånting med action i  
På tiden dä.. okej ärligt har inte gått på bio med nån kille förr .. bara med tjejkompisar och så .. Men Jag & Stoffe har varit tsm nu i 5 månader   
Om det inte blir nå bio ikväll .. då ska vi ut o äta   we..

Have a nice day evryone

Av .. ... - 3 augusti 2011 15:27

Hejsan allihopa . . idag ska jag och min sötnos gå ut. Vi tänkte gå till stan.  Det blir bara  andra gången vi går tillsammans till stan. När vi träffades första gången var vi båda på stan ja .. och gick omkring och så .. han var jätte söt, såklart  är han det nu också    Haha .. jag våga icé kolla i hans ögon då.. kolla bara då och då   jag var jätte blyg, jag tror att han var det också.  Men ja .. och sen när vi blev ihop .. blev de mer som hängade hemma liksom ni vet.. Data, tv, puss, kram. allt sånt .. såklart gör vi nåt annat ibland går ut och så.  En gång hans mamma kom med ett förslag.. det var den här sommar det var varmt och jätte skönt ute.. vi visste inte vad vi skulle göra.. då kom hans mamma med ett förslag hon sade : Ta en filt och nånting med er att äta.. och gå ut och lägg er på gräsmattan  och bara myss.. det gjorde vi också det var nice ! Så om nån vill göra något med sin pojk/flickvän så säger jag bara gör dett  


Hej så länge och jag hoppas att ni kommer ha en super dag !

Av .. ... - 3 augusti 2011 02:41

yop blev sur på min kille .. för nånting men asså varför är det jag som startar bråk?/blir nästa jämt sur på han .. asså det är inte meningen. Jämt försöker jag lée och se glad ut, de är jag också .. menh The point with this is why i'am sur on my bf .. jag hatar mig själv för att jag blir det, att det tar tid när det går över.. asså den här sommaren ville ja hitta på saker med han som tex åka nånstans eller asså vad som helst skulle duga ba att jag är med honom..

Men nä .. jag och min idiotiska personligehetn ska vara så jävla surt.

Asså jag kan börja gråta för att jag blir sur på han men ändå vill jag inte vara det .. segt .. måste jag säga.. dagen började   och slutade till slutade
Hatar mig    

Av .. ... - 2 augusti 2011 21:41

en som jag känner från poland ville att jag skulle lägga ut detta ..

Nu

Av .. ... - 2 augusti 2011 17:54

Allt detta för duga så länge så änkelt är det ! inte precis den där bakrunden som jag tänkte men .. aja what ever hittar ingen annan .. bajs :[ blev så sugen på att  ändra just nu!

Av .. ... - 2 augusti 2011 16:42

Tja, tja igår somna man runt kl 6 .. va konstigt första gången som jag ej kände mig  trött det är väll posetivt antar jag!
Amen .. dagen går snabbt ju  .. haha nu ska jag försöka tvinga min kille o gå ut    men jag lägger ut bilder, och allt sånt när jag är hemma lite svårt för att jag inte har nån egen datorn här   ..


Hej på er så länge, and have a nice day !

Av .. ... - 1 augusti 2011 02:30

Hej, hej

Jag sitter nu hos min kille kl är 2.29 han spelar nån spel med sina vänner .. och jag lånade hans systers datorn .. sitter och kollar runt lite på olika bloggar, komenterar.. vet inte exakt vad som kommer hända imorgon nånting tror ja väll   men vi får se vad det blir som ni ser har jag ändrat lite bakrunden ska ofc bort har snyggare hemma på min datorn   hihi

Men det får ni se sen hur det blir ! 


Men bye, bye skriver mer sen imorgon   

Av .. ... - 1 augusti 2011 00:00

'' jag tänkte göra en video till Demi till hennes födelsedag den 20 augusti men jag behöver eran hjälp.

Ni skriver något i stil med Happy Birhtday Demi på ett papper och tar kort det och dig eller bara på pappret och skickar det till mig,  Hollywoodnytt@hotmail.com

senast den 14 augusti

Ni får gärna tipsa om det här på era bloggar om ni har någon. :)

OBS! Får jag inte in bilder så blir det ju ingen video! (: ''

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare på er!
Skriver bara vad som händer o så. :D
Kolla gärna om du vill eller orkar ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättning

Översätt bloggen ?


Ovido - Quiz & Flashcards