isux

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Bio ikväll?

Av .. ... - 4 augusti 2011 17:21

Hejsan alla !   

Då ska vi se.. ska göra ordning mig eftersom ser förjävlig ut  ..
Ofc just nu hah .. Men sen ska vi se om Stoffe här håller det han har lovat mig att vi ska på bio ikväll ..?  men villken film vet han inte .. JO då det gör han säkert och jag är nästan 100% säker på villken film vi ska se .. nånting med action i  
På tiden dä.. okej ärligt har inte gått på bio med nån kille förr .. bara med tjejkompisar och så .. Men Jag & Stoffe har varit tsm nu i 5 månader   
Om det inte blir nå bio ikväll .. då ska vi ut o äta   we..

Have a nice day evryone

 
 
Matilda [FOTO]

Matilda [FOTO]

5 augusti 2011 10:25

sv: tackar! :)<3

http://moobyjo.blogg.se

 
LIIV - vanlig men unik

LIIV - vanlig men unik

7 augusti 2011 19:28

Sv: Ja visst är den bra, hon har många bra låtar på nya skivan :) Riktigt duktig är hon!
Oke, kommit fram till vad edt var nu då? :-o

http://liivahliin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av .. ... - 11 november 2011 23:44

Gävle har tagit mitt hjärta! Hehe.. med det menar jag att det är ganska kul o vara i gävle. Stats bussar som går varenda 10 minut och om man har tur så har man ett bra jobb där och såklart finns det många affärer. Gud vad kul! Så sedan om ...

Av .. ... - 5 november 2011 01:50

  Hehe ..uppe och kollar lite runt.. som tex. detta vidio    Går inte o somna.. är med killen nu i höstlovet och efter den här vecka blir det praoa vecka Wee..e... ska praoa där jag har sldrig har varit till omed inte vet personerna ens .. l...

Av .. ... - 11 oktober 2011 12:48


Idag.. öö.. gud.. första på morgonen var det .. att man bråka med ''mamma o pappa'' Skit...  så jag orka inte gå till skolan stanade hemma..  blir väll skolk.. vad ska man göra då??..men :(Allt suger idag..  sa massor med dumma saker.. men konstigt n...

Av .. ... - 9 oktober 2011 19:42


Tjenare här kommer en bild från minnen från Ryssland, min älskade land.Några personer som jag kände förr.. är på bilden.. tyckte bara att den såg härlig ut.. och att jag börja sakna dem här personerna med.             <3 ...

Av .. ... - 3 augusti 2011 15:27

Hejsan allihopa . . idag ska jag och min sötnos gå ut. Vi tänkte gå till stan.  Det blir bara  andra gången vi går tillsammans till stan. När vi träffades första gången var vi båda på stan ja .. och gick omkring och så .. han var jätte söt, såklart  ...

Presentation


Tjenare på er!
Skriver bara vad som händer o så. :D
Kolla gärna om du vill eller orkar ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättning

Översätt bloggen ?


Ovido - Quiz & Flashcards